Sponsor worden
    Geen sportvereniging kan tegenwoordig nog zonder sponsoring, ook HVOS niet, naast vele vrijwilligers heeft HVOS ook sponsoren nodig om de club gezond te houden. Sponsoring is ook voor u als sponsor interessant, het sponsorbeleid beoogt een samenwerking waarbij zowel u, als HVOS voordeel behalen. Om dit te bereiken willen we een relatie met u opbouwen, ook meer met u doen dan alleen over geld praten. Zo horen we graag van u welke communicatiedoelen u wilt bereiken met sport/bordsponsoring, zodat we gezamenlijk de best passende optie kunnen kiezen of indien nodig ontwikkelen. Op basis van de gekozen optie krijgt u een bepaalde sponsorstatus. Hieraan koppelen wij een pakket van tegenprestaties die u zeker van ons mag verwachten.

Sponsor mogelijkheden

• Shirt sponsor
      Uiteraard zoeken onze TOP teams sponsoring voor de wedstrijdkleding uiteraard met uw logo duidelijk op deze HVOS outfits, interesse… Het is misschien wel niet eens zo duur, stuur een mail naar pr.hvos@gmail.com en we kunnen u misschien een mooi passend voorstel maken.
    • Reclamebord
      Een bord van 2 mtr en 50 cm lang en 80 cm hoog inclusief de opmaak en de kosten van het bord. (wel zelf even logo en of layout aanleveren). Aangezien de kosten van opmaak en het bord al aanzienlijk zijn is de overeenkomst voor min. 2 jaar.
    • Vermelding op de website
    • Publicatie TV-krant
      TV- Krant is projectie op screen waar logo met bedrijfsvermelding per x minuut vertoond wordt

• Sponsors van HVOS

Top Companies

Heren
    Pappagalo/Olijf/Stoer Hoofdsponsor
    Taxi bedrijf van Ballegooijen verzorgt het vervoer van de Heren naar uitwedstrijden.
    Dames 1
    Rutten Schoenen Hoofdsponsor